Thursday 11 April 2013

seteghesss :(

assalamualaikum .

adakah anda tahu apa itu seteghesss ? like hekeleh . stress lah woii . stress . whoaaaaaa . damn -,- . emm . acctually terlalu banyak kerja yang tertangguh ni . cuti ni memang planning nak buat tapi takde mood . takde mood langsung nak buat semua benda tu . oh maynnnn , what to do ? what to do ? haihh . cuti , cuti lah . lebih baik spend time dengan umi , papa , adik adik dan pakcik :) ehem . kerja apa ? ni diaaa



1- skrip dokumentari untuk Festival Filem dan Video Pelajar Malaysia (FFVPM)
2- skrip filem pendek FFVPM
3- settlekan Program Lawatan UnimapFM dan Kelab penyiaran ke HotFM dan UFM
4- assignment physical chemistry
5- poster untuk Bahasa Malaysia Universiti
6-  program Kampus Lestari time on air jumaat depan
7- cultural night . kena ready untuk kelab seni lakon dan kreatif dan kelab penyiaran .
8- lots of assignment......................

motif gambar ?
tidak dapat dikesan 

whoaaaaa . rasa nak nangis tak ? ada lagi yang lain . cuma yang ini agak urgent . stress punya stress , aku pon relaks . lepastu ianya end up dengan tidur . otak aku letik sangat berfikir sampai aku asyik tidur je . wakaka . satu kerja pongg tak jalan . dan aku pon makan banyak . naga . nak buat macam mana . wkwkwk

mungkin mengerti dengan kesetegessan aku akhirnya pakcik call . mula mula pakcik call 6.39pm.obviously la suara dia sangat penat kan .

after aku mandi dan siap siap solat . suddenly ;

" dear god , the only thing I asked for you is hold her when I'm not around when I'm much to far away "
*ringtone*

*angkat call*
pakcik : miss you makcik .
aku : apa ?
pakcik miss you makcikk
aku : haa ? apa ? ce kuat sikit
pakcik : MISS YOU MAKCIK
aku : ouhhh. hehe . saje je :p

saje membuli pakcik dan saje nak dengar words tu . kahkahkahkah . jahat woih aku .

borak borak sikit je :)

9.34pm pakcik call lagi . nampak tak kerinduan dia ? kahkahkah . ceittt . perasan .
aku tahu pakcik penat . aku dengar suara dia pon aku tahu dia sangat penat . jadi aku taknak lah cerita keseteghessan aku tu . apa aku buat ? aku mengarut . gelak gelak . menceriakan keadaan . supaya dapat legakan sikit kepenatan pakcik tu . tak banyak , sikit pongg takpe . eheh . :p

ouhh ! petang jumaat . means petang nanti lah ,, TERENGGANU vs JDT kat sini woiiiiii ! nak gi tengok . boleh je gi ngan sepupu sepupu aku . tapi , hmm . takde mood . kalau pakcik ada , boleh gi ngan pakcik . wakaka . dah lama aku berangan nak gi tengok bola dengan someone special . wahhhh . camtuhaa .
k dah melalut . KBOIII .

nampak tak semangat bola pakcik ni ? nampak takkkk ?
ultras terengganu teruhhh .  ♥
*gambar 2011 , gambar curi*
sekian .

p/s : banyak masalah ? sabar dan solat . insyaAllah hati akan tenang . :) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...