Friday 12 April 2013

malam terakhir di rumah :'(

assalamualaikum . 
*krohh krohhh*
okay fine. tengah sedih ni . sedih ni . apahal ? yelahh . harini last day duduk terengganu . esok 9am dah nak baik bas balik Perlis . yeah Perlis . Negeri ke14 yang terbesar di Malaysia tuu . LOL -___- 
jadi esok timbunan kerja akan menyelubungi hidup aku .

oh ya , untuk menghilangkan rasa sedih dan seteghesss aku tu , ze cousins telah datang untuk menghiburkan hati . kami gi datingg yawww . dating iollsss . Nadia datang pagi betei . hekhek . dan seperti biasa ! dia datang dengan seguni makanan untuk adik adik -___- . dannn!  aku dapat 2 eyeliner baru ! hekhek . 
after makn sate yang banyak itu , kami berangkat ke Giant . iyolahh . mano laei nak poei ? kat ganu tu habis habis , Mydin Mall . kahkahkah . kami jalan jalan dan jalan lagi . semua kedai nak singgah . hasilnya ,,,,,,

tadaaaa . bag baru . woot wootttt . merah mak ngahhh . nadia punya warna cream :)

pergi membeli belah sakan haa tadi . nadia lah yang sakan nyaa . kahkahkah . nadhirah beli baju sampai 4 helai -____- najmi pongg kemain beli seluar ngan baju . aku je yang beli bag dan makanan je . kahkahkah .

ze baju is matching with ze new bag . kihkihkih
*gambar ni kat tepi TTC*

balik tu , aku ponggg memotong rambut nadia . jadi hair styler dan buat henna kat tangan umi , nadia , nayli dan kak tie . lepastu memanglah kan .bila aku nak pakai , takdo orang nak buekkan . demmm -__-
time tengah shopping dalam Giant tu , pakcik call :)
pukul 12.48pm . kahkah . rasa physco semacam je cenggini . 

lepas maghrib , paskcik call lagi . tepat 8.00pm . hikhik . ni apahal gedik sangat aku ni ?? 
emm . yelah . pakcik cakap ILY tadi . kahkah. aku pulak yang malu nak tulis . 
okayy melting . haha

lastly , 9.39pm pakcik call lagi . sedih betol . dah nak balik dah . nanti mesti kami lagi jauhh . haih . takpelah pakcik . jauh dimata , dekat dihati . hekhekhek .
dan pakcik cakap , kalau rajin , nanti dia datang perlis . yeayyyyyyyyy ! :D
makin lama , makin sayang :)

p/s : makcik pon rindu pakcik . 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...