Saturday 13 April 2013

hello perlis :)

assalamualaikum . salam sejahtera , salam satu Malaysia , salam sedekad gemilah . UniMAP dihati . kahkahkah . tebiat apa benda aku ni ? tulah . dah sampai ke unimap , jadi semangat unimap pong menjelma . herherher . alhamdulillah dalam pukul 6.20pm tadi dah sampai ke Kangar :) . laju gila woii pakcik bas tu bawak . dah la tak berhenti solat zohor . kebulur aku dalam bas tu . sampai rasa nak muntah . balik pulak kedai tutup . tunggu nadia belikan makanan , last last nadia suruh siap . dia datang amik then gi makan sekali sebab takot balik lambat . 
luckily aku ikot . kalau tak pukul 11 baru dapat makan -______-



harini pakcik call sampai 6 kali yawwww !! 6 kali paham tak ? dan dia bukan di darat okayy . terkejot aku dibuatnya . dah la setiap kali call tu , lama jugak kitorang bergayut . kikiki .

mula mula pakcik call kejutkan bangun subuh . semangat aku bangun bersiap nak gi naik bas . *padahal dalam hati meronta ronta taknak balik perlis .
*suka sangat kalau pakcik kejutkan solat subuh . penyayang gila . haha :p *

lepastu time aku baru naik bas , pakcik call lagi . 9.13am . sebelum pakcik masuk kerja . 
terharu :')

pukul 12.48pm pakcik call lagi . masa ni memang lah aku tahan gelak sampai senak perot . boleh pulak dia buat kelakar time aku dalam bas . rasa nak tumbuk tumbuk je muka pakcik -______-

6.40pm pakcik call lagi ! time tu dalam bas unimap . otw nak balik wang ulu . sekali lagi dia buat aku tahan gelak . ya Allah . pakcik ni memang nak kena ! dah laa aku lapar gila . boleh lagi dia bercerita pasal makanan -_____-

8.15pm pakcik call lagiiiii ! 
aku memang gelak je tengok no naik . kenapa ? laaa . sebab angau laa . kahkahkah
kata pakcik , nak buat kenduri depan mydin . senang nanti . senang nak panggil orang . hahaha !
kali ni aku bantai gelak gila babun punya ! sebab dah kat rumah . sorang sorang pulak tu . hekhek :p

last call pukul 10.32 . time ni tengah mencuba habiskan makanan kat kedai makan . dah tak larat nak makan sebab perot dah masuk angin . baik cakap ngan pakcik . lagi kenyang *ni gedik gila*

pakcik , you took me in . you did your very best . you make me high . ily deeply in my heart :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...