Wednesday 10 April 2013

lagi 18 hari :)

assalamualaikum .

hoyeah hoyeah . harini bangun dengan penuh semangat . guess what ? pakcik call aku subuh tadi . pukul 6.07am pakcik kejutkan . katanya lepastu ada meeting . gila awal woi meeting ! :O. hekhek . terus bangun , mandi , solat dan tak tidur langsung dah . semangat sangat . kahkah . jadi hariku bermula dengan mencari makanan di dapur . breakfast ape eh tadi ? ouh sosej . wakaka . lepas tu lepak lepak dan proceed dengan assignment physical chemistry .

hampeh punya dr hyder . diam diam dia upload assignment . dah laa susah . bukak je notes , aku ternganga , garu kepala . bosan sangat , aku gi makan chocolate . heh , makan je tahu . naga lah katakan .

tengah hari tadi tolong umi dan papa masak nasi ayam . kata umi , persediaan sebelum kahwin . hekhek . rasa nak lempang je muka aku time tu . gatal nak mampuih .


tadaaaaaa . sedap kan kan kan ?

soalan : dah lulus ke belom ni ? :p

punyalah banyak aku makan . nasi mangkuk ni . ayam tak payah cakap laa . berketul ketul . pastu nak gi solat mulalah senak perut . kihkihkih .

ouh ya . pakcik call pukul 12.48pm tadi . tak sempat nak angkat :'(
pakcik pon satu . awal sangat call . hehe

petang tu , setelah penat bermain bersama Nabil , Nayli dan Shamil , aku pongg tidur . krohhh kroohhhh . 

pastu pakcik pon call lagi pukul 7.41pm , 9.05pm dan 10.20pm . 

amik kauuuu ! meroyan sangat pakcik tak call . 4 kali call haa !
sumpah tak aspect kot . pakcik dah banyak ceriakan aku . walaupun nanti time pakcik balik , aku ada kat perlis , takpe . aku tetap bahagia :)

aku : pakcik cakap nak lukis gambar makcik . goodnight . jangan lupa lukis gambar . :)
pakcik : takpe lah . tak nak lah lukis . nanti tak cantik .
aku : takpe . kak ton kannn .
pakcik : lukis dalam hati lain :)
aku : okay nak pengsan jap
pakcik : ehh , jangan pengsan . orang duk jauh . susah nak hantar gi klinik 
makcik : hikhikhik

*pengsan . kbai .

p/s : walaupun obviously suara pakcik kedengaran tersangatlah penat , tapi dia sedaya upaya nak ceriakan aku . thanks sayang :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...