Tuesday 16 April 2013

toink toinkk

assalamualaikum . mengumumkan ketibaan Datin Nur Liyana Balilah bt Muhd Jasni masuk ke dalam untuk mengupdate blog . dah 3 hari dah update blog nyahh . faktor ? infinity much ! kikiki . busy , busy , busy dan line yang lagi lembab dari siput sedut patah kaki . eh ? siput sedut ada kaki ke ? ouhh . tiada tiada .
inilah bahana otak tingtong .

jadinya , alkisahnya . esok kami akan ke RTM ( PerlisFM ) . nak gi ngorat DJ kat situ ? heh . tak kuasa aku . pakcik sayang nak letak mana ? kuikuikui . kami ke sana sebagai wakil Kelab Penyiaran UniMAP untuk melihat dan mempelajari teknik teknik serta skill DJ DJ disana mengendalikan konti serta segmen segmen mereka . walawehhh . ayatt ! habis skema ! hikhok .

why just Perlis FM?
like hekeleh . step by step la . kami berada di perlis so kami akan kesana dulu lah .
InsyaAllah jika tiada aral melintang kami akan ke HotFM next month . awww awww ! nak gi jumpa AG yawww . mohon timbul hasad dengki . kahkahkah . aku minat AG tuu tau tau .

*tapi sampai sekarang kertas kerja aku HEPA tak luluskan lagi acano ? sobsobsob. tension jadi pengarah program ni ! :'( *



comelkennn kennnn

homaigaddd homaigaddd ! cairrr ! kbai

*******************************************************

how's life ? alhamdulillah . sangat bagus :) walaupun busy , banyak masalah , hati aku tenang . setiap kali pakcik call , rasa macam hilang semua masalah . bunyinya macam cliche . tapi tulah perasaan aku sekarang . 
makin lama , makin jiwang pulekss aku ni -___-
*dush dush . tumbuk muka sendiri*

hmm hmmm lately , pakcik makin kerap call . dah sampai 4-5 kali sehari . angau eh ? kahkahkah
fulamak fulamakkk . suka gilo den . kehkehkeh .

aku      : rindu makcik tak harini ?
pakcik : mestilah . bukan harini je . esok , lusa , tulat , tubing
aku      : sampai bila ?sampai 28hb eh ? hikhik
pakcik : sampai hujung nyawa 
aku : nak pengsan jap ni 

fulamekkk . mahu luruh jantung gua . kehkehkeh

benda yang paling kau suka tentang pakcik ? semua . walawehh . sweet tak aku ? haha .
pakcik sangat caring . sangat pandai ambil hati dann paling penting , sangat kelakar . berdekak aku tiap kali otp dengan dia . kahkahkah ! pakcik takkan pernah lupa tanya aku sihat tak ? setiap hari okay . pastu aku suka dengar dia membebel . haha . sebab dia bebel bila aku makan lambat , tido lambat , tak cukup rehat dan bermacam macam lagi . kahkahkah . malam tadi baru je aku cakap kat tot yang aku sangat suka bila pakcik kejutkan aku bangun subuh even tak setiap hari . tiba tiba pagi tadi pakcik kejutkan aku . begitu hebatkan telepati hati kami ? 

setiap kali aku penat dan susah nak bangun tapi ada hal penting pada hari tu , mesti pakcik akan kejutkan aku . padahal aku suruh ponggg :')

don't you think he is really sweet guy ?
sayang . i willl never let you go :)


p/s : pakcik , mohon balik cepat . tak sabar nak pos hadiah ni . hekhek :p








2 comments:

  1. Eh I thought your real pakcik tadi lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha . lol . sajelah nak bagi nama panggilan yang unique sikit . algi sweet bukan ? hehe :p

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...