Monday 23 January 2012

assalamualaikum. .
perghh. . ni blog puaka sape nie?? sakali tiup. . fuhhhh. . uhuk uhuk.(batuk) 
*okay berhabuk gilaa.
dammit. aku langsung malas nak update.

well.nk jadi kmns-ian yang berkaliber dan berwawasan kena laa focus dalam pelajaran. 
(padahal hari hari  ponteng kelas #cist)

lately, busy. asyek tak sihat and keadaan di sane tak syok nak update blog. so, update blog time balik rumah.
*ehem. aku balik rumah 2 bulan sekali. hehe.

nak citer ape ye? ouh. tanggal 16 DISEMBER 2011, aku  and rakan rakan p outing. . almaklumlaa. that day dapat elaun. hehe. then, p laa usha phone kat term 1, somban. memang niat nak usha phone dah lame bersemadi lam sanubari. tapi ongkos takde. bila dah ade, laju laa kaki melangkah. hehe



setelah lame aku termenung kat kedai phone tu,, aku decide untuk beli phone pink aku yang comel ni. sony ericsson txt. (CK13i) hehe.



ini bluewy and pinky.



bluewy ni cik comel ni punya. dia sangat comel okay. seriously.*kagum  ^_^
(dah puas aku rotate pic ni tapi still camni. hehe. sorry nuin sayang)

but then aku nak cakap yang actually phone ni tak best pongg sebenarnya ye. harap comel je lebih ye. *dushdush
p/s: don't judge a phone by its design
fullstop. okay bye. :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...