Monday 23 January 2012

cheeky la va va voom

assalamualaikum.

ehem. tajuk je dah vast da vast kan. actually ni nama kumpulan choral speaking team aku. :)
yolaaa. aku memang suka kejadah kejadah semua ni. mula mula cuak gak nak involved sebab lagi seminggu nak bertanding aku tak wat script lagi. dah laa baju ape semua pon taktaw. gather team pon tidak. hehe

then, dengan perasaan malaz aku pon wat script seorang diri dan di edit oleh cik comel kita nie. .

totot, aku saje letak gambar kaw terbalik. =_=

actually, pertandingan ni anjuran kluster aku. kluster jauhari. :)
diorang nak choral speaking yang cheeky dan bertemakan woman for today.
so, aku ni dah memang godik, sonang la den ajau mereka mereka untuk godik cam den. hehe.
tapi taklaa sonang sangat mereka tak godik cam den. den ni over sangat, hehe.
tapi, aku kagum dengan mereka, sangat semangat dan bersungguh sungguh. thanks buddies. love you a lot. :')


setelah berhempas pulas berlatih petang dan malam, berusaha bersungguh sungguh, dan tak lupa untuk bertawakal kepada ALLAH s.b.t,, alhamdulillah kami juara. .
*we are the champion and we are the champion. (katak menyanyi)

love you all fucking much. :)
*tak baik taw  mencarut. cistcist


ini joyah perasan. hehe. sekali sekala tidak mengapa bukan?
(actually selalu. :p)

p/s: kejayaan takkan datang bergolek tanpa usaha ye tuan tuan dan puan puan.
aku memang pemalas. tapi if aku nak something, insyaAllah i'll try my best to get that.
okay dah. nak study. *konon
bubye love. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...