Saturday 6 April 2013

kali ketiga .

3.39AM :

pakcik baru je tidur . 
untuk harini . kesian dia penat .
pakcik dah otw ke airport .
dah nak pergi untuk kali ketiga .
kali ni mesti betul betul jadi .
dah takde nak balik semula macam haritu .
bukan macam masa mula mula tu .
dia balik tiba tiba . time aku tengah meroyan . 
tiba tiba dapat message .
kali kedua pon sama . 
meroyan sampai takde selera nak makan nasi .
tapi tiba tiba dia call time aku ontheway nak pergi meeting .
terus selera nak makan .
tapi time tu perut dah masuk angin .
esoknya , aku sakit teruk .
kesian azza , kaka dan anis . diorang terpaksa jaga aku .
padahal aku yang salah .
degil sangat taknak makan .
kesian kat pakcik jugak sebab buat dia risau gila .
hmm . jadi lepas ni aku janji aku tak buat macam tu lagi dah . aku janji akan jaga diri aku .
supaya nanti , aku tak susahkan hati pakcik yang jauhhh tu .
supaya time pakcik balik nanti , aku boleh teman dia .
kalau ikutkan hati , aku taknak tidur . nak tunggu sampai dia dah nak naik helikopter .
sebab nanti kalau time pakcik call , aku tak sedar macam mana ?
hehe . pakcik , kite tunggu pakcik ni :p



p/s: kite tunggu pakcik balik 28-4-2013 ni :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...