Sunday 7 April 2013

hari pertama .

sekarang : 3.14PM

aku tengah buat apa ?
tengah bohsannnn . haha . tiada azza untuk dikacau . takde kaka untuk jadi gang mengacau . tiada wang ulu untuk dibosankan . err apakah ? haha


tiada pakcikku untuk teman aku yang gila + gedik + manja nak mampos ni .
hikhikhik . okay stop . dah meroyan lah ni . hekhek :p


last aku call pakcik 5.59am tadi .


masa tu pakcik baru je sampai airport . tengah nak get ready nak pergi laa .
tunggu pakcik call balik , last last aku tertidur balik . hehe .
nak pergi solat pon , belum subuh lagi . wakaka .
dan aku pun tidur .


krohhhh krohhh krohh krohhh 


*oh pehlis . aku tak berdengkur okay . gimik je gimik !
pakcik marah sangat aku buat bunyi gitu . tak senyonyoh katanya . hikhik
ehem . salah pulak . tu minyak senyonyoh . senonoh laa senonoh :p



suddenly ;
" hanya kerna kau yang cukup indah , untuk dimiliki , dan tuk dicintai . ku tahu kau mahu ada dihati .."


ouhh ! pakcik call . hekhek . sedap pulak aku melayan lagu .
pakcik dah nak gi dahhh . telikopter dah sampaiii .
ehhh , tu doraemon punya . maksud aku helikopter . 


jadi pesanan last si pakcik sebelum terbang *terbang yaww ,


" take care . nanti pakcik sampai , pakcik call "


haaa . gitewww . dalam hati aku cakap "ily pakcik" . dalam hati je okayyy . ego sikittt . kehkehkeh :p


dan selepas solat aku tidur balik . dan tidur dan tidur . bosan . takde orang nak paksa aku bangun .
adik adik semua gi sekolah .


*bosan lah sangat . skrip untuk dokumentari dan filem pendek FFVPM tak buat lagi !! hikhok .
okay byeeeeeeeee .




bila bosan nilaa keje aku . melantak .  yelaa . naga . nak buat macam mana kan .
kboiiiiiii :p

p/s : sayang sayang ku sekalian , fi hifzillah :')





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...