Monday 8 April 2013

hari kedua .

assalamualaikum .

aku bo bo bo bosann . aku bosann . dengan blablabla blablablablabla ~~



motif gambar ? tiada . ini tanda kebosanan .


Ya Allah bosannya . tak tahu dah nak buat apa . tengok tv ? bosan . tengok movie ? bosan . buat assignment ? tiada mood . makan ? dah . twitter ? dah dan bosan . facebook ? baru je post status 

 "lambat nya menunggu 28 April 2013 tiba . T.T " . 

message ? dengan siapa ? :O . pakcik takde . jadi phone pon tak berbunyi . kembalilah ke zaman asal :"(


harini pakcik call 2 kali . mula mula pukul 1.01pm tadi .


pakcik baru je lepas makan . tapi suara dia serak semacam . pastu sedih je aku dengar . hehe . rindu kite leteewwww . *perasan ! dush dush ! 


tengah hari ni pakcik makan nasi lauk daging . lepastu makan aiskrim . saje lah tu nak bagi aku terliur . pakcik ni pon satu hal . dah tahu batuk , sebok je nak makan aiskrim . dah laa malas nak makan ubat . tak bawak pongg ubat tu kelaut . geram betol aku . saje nak buat aku membebel . ishh . 

kahkahkah . kan makcik dah start bebel .

kata pakcik ;


" tahu tak orang dah rindu sangat sangat kat makcik . semalam lepas maghrib , pandang langit nampak muka makcik . pahtu gelak sorang sorang ." 


alahaii . so sweet tau kamu .


lepastu aku pulak menggedik ;


" kalau rindu , pandang laa bulan . kan kita pandang bulan yang sama . hikhik "


camtuhaaaaaa . geli mak nyahh . sejak bila ntah aku sesweet yang tahap geli geleman camtu . sampai tebiat ha . pakcik punya pasal lah ni -____-

tak pernah weh aku mencemar duli sampai cakap macam tu . haha .

*************************************************************************************************


pukul 7.08pm pakcik call lagi :


kali ni dengar suara pakcik macam lain . apa yang lain ? entahlaa . penat kot . sekejap je pakcik call . 3minit 8saat je . amik kau ! aku check segala call duration . kihkihkih . pakcik buat OT malam ni . kesian dia . mesti penat . bila ditanya ;


aku      : OT ? buat keje apa malam ni ?
pakcik : main pondok pondok je . tak buat apa pongg .

aku      : hahahahaha !
pakcik : gi tanya pulak . ishhh ! 
aku      : okay fine .haha .

ouh ya . ada keajaiban sedikit . pakcik makan nasi lauk ayam merah dengan sayur . diulangi . SAYUR ! haha . katanya tak makan sayur . entah laa -______-


lepastu pakcik cakap ada orang nak guna phone . last dia cakap " take care . assalamualaikum " . berat je hati aku nak letak phone . seberat bigfoot di hutan . cewahh gitu .


tengah rindu gila ni . dah laa nanti bila pakcik baik , aku takde kat tganu . lepastu bila entah boleh jumpa lagi . 

okay dah start rasa nak nangis . boleh tak nak tidur sampai pakcik call esok ? :(

kboiiii ~~ 


p/s: tengah pasang lagu kasih jangan kau pergi by pria band dan mungkin dengar sampai tertidur :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...