Monday 22 August 2011

COBA. . =')




aq memang JOYAH. . 
member2 aku pun taw aku nie joyah. . tapi joyah pun ade prasaan kan?
c totot slalu cakap aku nie cengeng. . tapi law aq emo, owang pon leh menyampah.  .  waaaaaaaaaa. . terox kan? haha. .
sudahlaa! kowang pun mesti cenggituh jugak. . huhu . . 

enough with that. actually aku tengah  agak sedih. .sangat sedih mungkin? 
nie bukan sebab aku cengeng. . law kowang ade kat tempat aku skrunk pon aku berani mati cakap korunk akan sedih. . 

ok. lately, ade someone yang asyik kacaw aku 24 hours. . (imagination aku je)
time tidow, bangun pagi2, kat kuliah, kat sekitar KMNS, time wat tutorial, tgk korean movie, or even time aku tgh syok2 melantak. .huhu. dye asyek ade je dalam kepala hotak aku nie. .
ol the time aq akan bcakap sal dye. . rasenye org sekeliling aku pun da naek fade up! (sowi ye kowang. pasni da xde kot) 

so, to solve this problem, i'm decide to make a confession to him. . 
aku taknak. tapi da terpaksa. xnak hurt lagi. sakit.
 aku cuba menjadi paling cool yg aku boleh mase nak confess 2 (IM). . tapi langsung x cool! 
asyek typing error je. . obvious sangat. . hahah
and at last. . . . .  .
jeng.. jeng..jeng..

...........................................................

I'm rejected! hahahahahha. . seronok bukan? 
Yeah. . .even aku nie gedik but it's not easy for me to make a confession. .
aku x pernah buat kerja gila camni dan aku harap aku xkan buat lagi. . it's hurt! 
dia sukakan org lain dan dia x pernah pandang aku. .Mungkin aku nie juz macam org ramai yg lalu lalang kat depan dia time nak p kuliah je (sedih sgt tu. dia x cakap tp aq je yg rase camtu. .hahaha. gedik!). 
tak taw laa bila lagi hati aku nak terbukak utk insan bernama lelaki. . ='')


enough is enough. aku xnak mengharap lagi. aku akan COBA (lagu makan dalam) untuk lupakan dia. . aku taw aku boleh punya! 
for me, giving up doesn't me u r weak. . SOMETIMES, it just mean that u are STRONG ENOUGH to let it go. . 





Ya Allah. . permudahkanlah segala urusan ku. . berikan yang terbaik untukku. .
sesungguhnya aku redha dengan segala yang Engkau berikan padaku. .

<3 <3 CLOVER <3 <3




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...