Wednesday 24 August 2011

CAMNE NAK LUPA CRUSH KITA?? =_=

ASSALAMUALAIKUM . . =)



 (reaksi manusia yang frust. mungkin? haha. . burok nau..)




kalaw da frust sangat-sangat mesti susah sangat nak lupakan si dia kan?
hmm. . tapi kita terpaksa jugak lupakan beliau. sampai bila nak hidop terkontang kanting macam tu?
(da macam mak limah jadi nye. .ish3. .)

ada banyak cara untuk lupakan si dia. . either it works or not je. . kan? =)

first, kalaw aku, aku akan cuba engat perkara2 yg sangat mengjengkelkan (mcm pelik je aku eja. haha).
kita try laa engat macam-macam pasal si dia.  
Tp! bukan yg baek. . law engat yang baek sampai kesudah laa xkan lupa. . huhu. cuba sedaya upaya cari n engat kelemahan dia (ehh..aku ngajau owg bende x baek bulan pose nie. sowi yex. hehehe) 


(kentut berapi. .muahaha)

example: try engat betapa busukknya bau kentut dia bila dia 'ter'kentut depan kita. .dah laa before that dia melantak nasi+telur+tempoyak+budu+belacan+petai. . muahahahahahah. .  (erx. .disgusting!)
mungkin kita akan geli dengan dia. . huhu


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


(alallala. . sweetnye p dating tat pantai. .. )


(engat tak slalu p shopping ngan dia. . baju dia pilih. . suar dia pilih. . law boleh yang private pun nak suh dia pilih...tutttt. .huhuuhu)

next, try pergi tempat-tempat yang kita selalu terserempak@ lalu @ dating. . mesti owg akan pikir itu akan meng-heart brokenkan lagi kan?

no! aku da pernah try. . aku selalu ke sana and at last aku dpt terima kenyataan and BOSAN. . hahahaha

yup! mula2 pergi akan touching-touching lagi .lame2 da naek muak campai tahap cipan. . lagi-lagi kat tempat tu laa si dia kantoi macam-macam hal or buat ape-ape yang menyakitkan ati. . huh! sakit ati mak nokss. .


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



(aku yang paling handsome kat dunia ok!)




(erkk. . pompuan nie sumpah bajet gila! woii. . bajet kaw lawa la weh?? huh! =_=)

pastu, kowang pikir je yang kowang nie the most beautifulest @ handsomest in this whole wide world. . (sumpah bi aku hancor..haha) then, bajet ar sikit yang kita leh dapat yang lagi  HEBAK! 


" hekeleh.. setakat dia tu. . ohhh pehliisss. . not my taste. . aku bole dapat 50x ganda lagi HEBAK laa. . muahahahah (padahal dulu yang tu laa pengarang jantung pisang, durian kita)"


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

lagi, apo laei?? p laa cari si dia yang baru. . alaah. . kumbang ade berjuta. . bunga x terkira banyak nye..
korang pilih je. . tp jangan laa plak kowang demand nak yang
 cute+hot+sweet cam JANG GEUN SUK ni ha. . 


(peeewiitt.... cute shiiaaakkk)


ataw nak pompuan bapak lawa+cun+gojoz cam CIK FL nie plak. . 


(pergh. .ini paling gojoz! FL.. http://honeykoyuki.blogspot.com/)


kalau kowang demand macam nie...alamatnye. .
memang tak kemana ar nasib korang. . p laa membujang campai ke tua. .wink2 ~~~~ (^_^)


time kaceh! hope dapat laa sikit bantu hati-hati yang tengah hancuss. . walaupun aku rase aku tengah syok sowang-sowang. .~~ngee


<3 clover <3

2 comments:

  1. blogwalking here :)
    bace entry ~


    http://hellonashina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. errr. . err. . hehe. . thnkz dear <3 =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...