Sunday 7 July 2013

11 bulan :)

assalamualaikum .

tadaaaaaaaaaaaaaaa .
liyana kembali lagi . dengan pelbagai cerita menarik .
wakaka . ada macam iklan dingdang tak ? aummm . lama tak beli dingdang -_-
tak habis habis mengarut .

jadi , selepas 3 BULAN tak update post .
terlalu banyak benda aku nak cerita ni. banyak sangat sampai dah tak ingat . kahkahkah :3

yang pasti , syukur Alhamdulillah . hidup aku jauh lebih bahagia dan tenang sekarang . 
memang terlalu banyak masalah yang datang . banyak . tapi dengan adanya orang sekeliling yang tak henti henti support aku dan selalu buat aku happy , semuanya aku hadapi dengan tenang :)
terima kasih Ya Allah :D

Ridzuan aka Pakcik ?

ada . makin comel . makin handsome . makin buat aku melting . kahkahkah .
Alhamdulillah aku dah kenal semua family dia . Mak , ayah , kak laa , abang lan , kak na , abang saiful dan ain . sedara sedaro pon ada yang dah kenal . wahhhh gittewww .

tahukah anda ? harini genap 11bulan aku dan dia contact .
first message dia bertarikh 07-08-2013 :p tahukah anda ? dia sungguh pandai mengambil hati umi , papa dan adik adik .
hati aku ? memang dah lama pon dia amik . wkwkwkwk .

memang semuanya nampak lancar sekarang . tapi kita tak tahu esok lusa kan ?
aku takot pikir tentang masa depan . tapi , yang paling penting . DOA :)
awak , doa saya selalu ada untuk awak :) 

first time aku upload pic dengan cinta hati sejak bukak facebook .
first time aku bagi password facebook aku kat orang lain .
what do you expect ?
yes ! he is the one :)
the only one.
yes . you . Ahmad Ridzuan Mohamad .



sweet tak ? sweet tak ? sekuning sejiwa tuuu . haha . 
yang tak boleh blah pelamin pongg kuning -_-'
yang lagi kelakar ramai GILAAA cakap muka kami ada iras . 
poning den pikir haa .
tapi takpo. den suko :p





jadi ceritanya lagi dua hari aku dah nak start kerja .
dimana ? di tempat yang sangat sangat bermakna . tempat aku kenal pakcik .
semua kenangan still lagi berjoget joget di dalam mindaku ini . wahhh gitteww .
semoga puasa dan raya ini lebih bermakna .

jadinya , raya ni boleh makan banyak banyak banyak dengan bahagia dan tenangnya . 

p/s : sahabat sejati semua dah request nak ketemu sama itu pakcik ridzuan . ouh apa lagi hendak ku bilang . InsyaAllah raya nanti ku bawa ya . kahkahkah . *makcik jual jamu sesat jalan*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...